FANDOM

61085-dominic toretto
"Najważniejsze są oczy... takie, które przejrzą każdy szajs" to są jego słowa, Dominica Toretto, Był mocno związany z ojcem, można powiedzieć, że ojciec był najważniejsza osobą w jego życiu. Po jego śmierci na torze wyścigowym Dom pobił kluczem francuskim mężczyznę, przez którego zginął jego ojciec, Po tym zdarzeniu najważniejszą osobą dla Doma stała się jego młodsza siostra Mia. Dominic siedział 3 ata w więzieniu, za wcześniej wspomniane pobicie. Po wyjściu postanowił, że już nigdy tam nie wróci. Ma zakaz wstępu na tor. Ma kilka bliskich osób, m.in. Vince'a, Jessiego. "Ja nie mam przyjaciół, mam tylko rodzinę".

Wielkim przewrotem w jego życiu było poznanie Briana O'Connera, zakochanego w Mii tajnego agenta pracującego pod nazwiskiem Briana Earla Spilnera. Kocha wyścigi i samochody. Ma wielki sentyment do auta, które stworzył razem z ojcem. Dominic jest bardzo towarzyski. Dla swojej rodziny zrobi wszystko. Bardzo kocha Letty. Ożenił się z nią na Dominikanie. Po rzekomej śmierci Letty, Dom zainteresował się policjantką, Eleną. W 8 części Dominicowy rodzi się syn o imieniu Brian. Biologiczną matką dziecka jest wyżej wspomniana Elena" jednak Letty zaakceptuje chłopca .

Najważniejszym przedmiotem w życiu Doma jest srebrny krzyż, który dostał prawdopodobnie od Letty. Podczas ślubu krzyż posłużył jako obrączka i jest dowodem miłości Dominica do Letty i Letty do Dominica.
Fast-and-furious-vin-diesel-dominic-toretto-s-necklace-1e18
Images