Fandom

Szybcy i wściekli Wiki

Letty

92strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Letty.jpg
Letty to dziewczyna Dominica. Okradali razem ciężarówki. Letty mieszkała w sąsiedctwie z Dominiciem i zawsze lubiła samochody. Poznała go w wieku 15 lat kiedy Dom popisywał się przed nią i doprowadził do wypadku, to był jej pierwszy wyścig, mogła wtedy stracić ręke. Letty spodobała mu się jednak dopiero w wieku 16 lat. W Boyle Haids zostałą przyparta do muru, więc przebiła się przez ścianę Fordem Torino Cobra. Na plaży w Dominicanie skaleczyła się na rafie. Dom płynął za nią dlatego też został pokaleczony. Niestety w czwartej części Brian posłał ją jako wtyczkę do kartelu Bragi w wyniku czego niby zabił ją Felix- prawa ręka  Bragi. Jednak okazało się, że nie strzelił do niej tylko w zbiornik paliwa. Wybuch zrzucił ją z górki. Owen Show, czyli szef Bragi znalazł ją w szpitalu 2 dni później. Stworzyli grupe ścigantów i prowadzili zycie kryminalistów w  Europie. Używała rosyjskiego pistoletu Psm. Po wypadku miała amnezje, zapomniała o Domie. Jednak pokochała go znów i wróciła do Los Angeles. Letty zna boks tajski. 
Fast-and-furious-vin-diesel-dominic-toretto-s-necklace-1e18.jpg

Ten naszyjnik należy do niej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki